Alla inlägg den 26 november 2010

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag känner mig bättre i förkylningen, kanske man kan börja motionera lite i helgen jag har verkligne saknat det nu ett tag.


Nu ikväll har jag och Gustav hämtat adventslådan från vinden och då passade vi på att ta ner lite arvekläder till Axel, hans armar har växt och han behöver nu tröjor i 110. Han är så stor min lilla plutt vi läser sagoböcker för honom nu utan bilder, Lotta på bråkmakargatan har vi precis läst ut, vi har redan bestämt att årets semester eller nästa års 2011 blir till Astrid Lindgrens värld. Gustav börjar bli så stor så vi ville hinna med det för hans skull, och därför läser vi A.Lindgren böcker för Axel nu. Jag skulle vilja läsa Mio min Mio för Gustav också men vi är inte klar med Harry POtter bok nummer fyra ännu.


Vi är klar med julklapparna hur skönt är inte det   . Och det var Per som fick fixa dem, jag bestämde han handlade och betalade hi, hi det var en bra uppdelning eller hur!!


Helgen skulle vara lugn trodde vi ett tag tills mamma ringde och sa att det skulle komma fläsk så nu ska vi ta reda på det imorgon och gå till grannarna på glöggparty. Och söndagen ägnas väl åt adventsstädning kan jag gissa, mina silvriga gardiner till köket ska sys lite grann och den fina hissgardinen ska upp och vi har inte börjat slå in paket till pojkarnas paketkalender. TJO HO vilken lugn helg..... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards