Alla inlägg den 19 november 2010

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....


Veckan har varit innehållsrik som vanligt

  • Permanent av mitt hår hos frisörskan min
  • Mulleledarträff på kvällen på vår förskola
  • Utvecklingssamtal för Gustav
  • Maskerad på Axels avdelning
  • Slalomträning
  • Fotografering på jobbet = Hatdag, det är verkligen pest och pina!

Samt att pappa har legat på sjukhus, han har haft en hjärtinfarkt. Och jag har mått lite dåligt över att jag inte hunnit träffa honom. Han opererades i måndags och jag jobbade stängning tisdag, kvällsmöte på onsdagen samt på torsdagen var det utvecklingssamtal på kvällen med Gustav. Så det har verkligen inte funnits någon lucka, nu kanske det är lika bra för vi är väldigt förkylda. Men en då, livets tempo liksom uppslukar en och man hinner inte riktigt med i farten. Jag har liksom inte riktigt hunnit tagit in att det hänt, min pappa har haft en hjärtinfarkt  . Jag får iaf träffa honom imorgon, det känns skönt. Imorgon ska minstingen i släkten döpas, Wilhelm   . Dop är trevliga tillfällen att umgås, det är liksom bara positivt, samt att vi inte träffas så många på Jeanettes sida ännu så det ska bli trevligt. Men det verkar som Per blir hemma för han har feber.


Jag är iaf nöjd med mitt hår, jätte nöjd. Det är kul med en förändring!


Jag har strykit kläder inför morgondagen så nu tänkte jag slappa lite framför teven.....

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards