Alla inlägg den 14 april 2010

Av Maria - 14 april 2010 20:19

Vart tog den vägen, bacillerna tog visst med sig den. Nä, men hyffsat pigg idag. Har iaf kunnat tvätta och diska, resten av hemmet vill jag inte tala om. Vi bor i en svinstia, först var barnen sjuka och sen vi vuxna så det var ett tag sedan + att vi renoverar så det är ju skitigt bara på grund av det.


Mamma bjöd på middag idag alltid gott med mat borta, Axel vart helt slut när vi kom hem. Så han fick jag ge lite kvällsfika och lägga i sin säng. Bort bra men hemma bäst sa jag till honom för han såg ut som så. Ja, borta bra men hemma bäst sa han på en gång *sötunge*.


Per är nog hemma snart också och då är hela familjen samlad igen då, skönt!


Och jag känner mig redo för sängen igen! Imorgon måste jag på apoteket en sväng, jag ska ha någonslags antibakterieduschtvål tills på fredag.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards