Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Jag är döende.....

Av Maria - 11 april 2010 20:06

eller kanske inte på riktigt men det känns som det, febern tog om inatt och det med råge. Jag har legat hela dagen, känner en viss press måste ju vara pigg tills på fredag. Då operationen är. Nu ska jag ner och dricka vatten och fylla på med alvedon.


Grabbarna är pigga och Per låtsas att han är pigg, han har tagit hand om allt idag. Barnen, måltider och varit till mamma sin på middag med grabbsen. Han låtsas nog vara pigg för han åker till Eskilstuna imorgon på kurs, tur han tar tåget!

 
 
Kristina

Kristina

12 april 2010 12:22

usch krya på dig!!! Kanske är bäst att du verkligen håller dig hemma hela veckan och tar det lugn så du inte hinner dra på dig något mer innan operationen, känner jag dig rätt tänker du väll släpa dig iväg till jobbet bara febern släpper... ta och bli frisk nu så operation verkligen blir av!!!

http://kissegirl.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

12 april 2010 20:33

Jaså tror du det =). Jag vill verkligen att operationen ska bli av så det lutar åt soffan hela veckan, men problemet är att det börjar bli tråkigt. Jag kan vara lite rastlös av mig ibland jag också...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards