Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Maria - 20 februari 2010 11:25

Veckan har varit av det aktiva slaget, ovanligt???? NEJ!


Måndagen var Axel hos farmor för en extradag, då blev vi bjudna på middag. Innan det hade vi varit till frisören med Gustav och även till en fotograf för ärrfotografering av Gustavs hand. Tack för hjälpen farmor och den goda middagen!


Tisdag var det nog inget speciellt, Axel var väldigt trött när han kom hem från förskolan sov strax efter sex på kvällen. Per började känna sig väldigt hängig och bestämde sig för att vara hemma från jobbet.


Onsdag var jag på mvc och gjorde cellprov *veckans duktiga*, Per hämtade barnen så at de inte behövde vara till fem för jag jobbade stängning. Snöade så jag var ute och skottade på kvällskvisten.


Torsdag var Per också hemma, så efter skoladag/arbetsdag åkte Axel och jag in på stan och Gustav tog bussen hem. A. och jag köpte doppresent, fikade och shoppade lite kläder. Bl.a hittade jag snygga byxor till PEr på Joy för 99 kronor som hade kostat 800, vilket fynd. Jag fyndade på Åhlens, kjol och tröja som jag ska ha idag på dopet. På kvällen var det km i slalombacken, storslalom och Gustav tyckte nog att det såg avancerat ut för han ville inte vara med när det var dags för hans grupp att köra. Många pinnar var det så jag förstår honom, han är ju fortfarande ganska mycket av en nybörjare på det här. Men trevlig stämning var det i backen, och G. åkte hela kvällen i lilla backen istället.


Fredag kände Per sig lite piggare så han tog med sig Hasse till Hassela för att skotta av husvagnen och sätta på värmen eftersom vi ska dit idag. Värmen ville inte starta och då upptäckte Per att batteriet frysit sönder och de fick åka hälsingland runt för att hitta ett nytt batteri *suck*. Jag jobbade och promenerade hem efter arbetsdagens slut. Middagen stod på bordet när jag kom hem *skönt* och sen deckade vi i soffan ett tag med lite popcorn. När pojkarna var lagda för natten började jag med dopkläder och packning, Per såg på hockey *hrmf*. Jättetrött när jag gick och la mig.


Nu ska vi käka lunch och sedan ska familjen duschas och bilen packas.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards