Alla inlägg den 14 februari 2010

Av Maria - 14 februari 2010 19:59

Har vi haft idag. Bytt sängkläder och tvättat upp hälften ungefär, vikt ihop torr tvätt.


Innan 3 års kalaset började var vi in på kulturmagasinet och skulle låna en ny harry potter bok som inte fanns på vårt vanliga bibliotek, men den fanns inte inne i stan heller =(. Men grabbarna fick leka lite i den mysiga båten på barnavdelningen och vi lånade så klart lite andra böcker. Sen drog vi vidare upp till brorsan för att fira släktens nya treåring, gott fika fick vi och jag fick även en lekstund med huvudpersonen. Det var väldigt roligt hon brukar inte vara så motiverad att leka med mig, men nu var turen min tydligen =). Freja nattade mig i hennes säng och hon var in med jämna mellanrum och kollade att jag låg kvar =). Men som tur var vad det intressantare till slut att byta blöja på Lukas.


Efter kalaset for vi ut till Birsta och Mio möbler för att kolla in köksmöbeln, och den var hur fin som helst. Nu handlar det mest om vilken storlek vi behöver, vi behöver ett ganska stort bord eftersom vi liksom mist ett bord när vi sålde matsalsgruppen.


Sen for vi på stan och tänkte käka kinamat men det var fullt överallt, så vi köpte med oss hem istället. Gustav älskar kinamat men Axel är inte så förtjust ännu, vi vuxna tyckte det var mycket gott. Men nu måste jag ut och lufta mig en sväng efter alla dessa kalorier =)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards