Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Maria - 4 februari 2010 20:02

JObba, äta sova...


Skotta snö, skotta snö...


Handla, städa, tvätta


Visst låter jag glad =)


Men jag är ganska nöjd, svårt att klaga när allt rullar på. Ibland tänker jag att man inte törs vara för glad och nöjd här i livet för då händer det något skit????


Men jag älskar mina barn, min man och ja..mitt liv i övrigt också. Vi har vänner och familj som ser till att vi mår gott   


Axel och jag har haft mys torsdag, med bad och egentid för oss två, då Per och Gustav är i slalombacken. Idag har vi betalt klart köket då de sista grejerna kom. Per bar upp diskmaskin, mikro och häll från bilen. Köket är på god väg, ska knäppa lite kort till helgen tänkte jag!


Nu plocka fram lite kläder till veckans sista arbetsdag och glutta lite teve kanske.



Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards