Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Maria - 11 januari 2010 20:29

fullkomlig tillfredsställelse fick jag plötsligt en dag i veckan när jag insåg att efter att vi renoverat vårt kök, har vi badrummet kvar ( om vi inte räknar med källaren som vi inte har några planer att göra så mycket åt, lite färg och bättre förvaring framöver bara). Detta hade jag inte insett förut att det faktiskt ligger lite stress i alla planer och drömmar man har???


Idag fick vi ett erbjudande om att köpa ett inbrottslarm från eon, vårt elbolag. Det var ett bra erbjudande som vi överväger, någon som har åsikter, erfarenheter om detta???


Annars idag har vi jobbat, spanat på grannortens ica efter laktosfri ost(vilket misslyckades, nu har jag inte haft ost sedan mellandagarna   ), åkt ut till mamma och fikat. Syrran med familj kom också, så jag fick snosa på Lukas.


Lax och potatis med kantarellsås till middag, mums! Axel var så trött till kvällsfikat att han ramlade av stolen och drog med sig både skållrik och glas som båda gick i kras, stackars liten! Sedan var det något mysiskt, Per la Axel medans G. och jag gjorde läxor. Per kom ner ganska snart eftersom han somnade på stört, då hör både P. och jag små springande steg uppe på övervåningen så P. går upp för att se vad Axel håller på med. Men det visar sig att han sover som en stock, mystiskt! Vi hörde det båda två, bomb säkert!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards