Alla inlägg den 21 december 2009

Av Maria - 21 december 2009 21:33

För jag är trött, trött, trött.....


  • Jobbat
  • ingen rörmokare idag - insnöad
  • motionstest efter jobbet - uruselt-förkyld en månad och ingen träning samt viktuppgång sedan i våras *hrmf*
  • snabbtitt till farmor och hämtade vantar samt fika *he, he*
  • skottade snö med mina söner - dagens roliga!
  • kaosdag i trafiken Gustav och jag såg en krock mellan bil och buss *otäckt*, fyra bussar som inte kom någon vart och två tradare
  • Hem till en fd arbetskamrat med vantar, hon köpte två par farmor!
  • hem till mamsi och papsi med papper, pengar och christmas gifts inför torsdag. Mamma och jag promenerade med hunden, den knäppa som dök och mer eller mindre simmade under snön   . Jag fick provsmaka kakor *mums*.

Mä, hittade just en knapp på tangentbordet jag aldrig sett för, kolla ½ ½ ½ ½. Coolt! Ehhh...god natt!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards