Direktlänk till inlägg 20 december 2009

Shopping och träffat vänner....

Av Maria - 20 december 2009 20:29

Idag har vi spenderat en del pengar, Per har köpt sig ett par slalompjäxor och ett par carvingskidor. Jag har köpt en ny sovplats till katten eftersom han känner sig lite vilsen efter att Per börjat renovera i det rummet hans mysfåtölj stod och han vet att han inte får ligga i soffan och inte heller i våra sängar. Men jag hittade en fin på djurmagazinet som fick följa med hem. Per var på clas och köpte grejer till röris imorgon som kommer och startar golvvärmen *äntligen*. Vi var och hälsade på en arbetskompis till Per med familj för att titta på deras golv eftersom vi funderar på att lägga in ett likadant, det blev fika och surra också. När vi är där så ringer våra goa vänner *S* och vill ha fika. Så efter att vi ätit middag så ringde vi upp dem och bad dem komma till oss, vi drack glögg åt pepparkakor och lussebullar. Barnen var väldigt fikasugna vi vuxna surrade mest om allt mellan himmel och jord, mycker kök så klart  . Nu ska jag ta fram kläder inför morgondagen, sen slå in de sista paketen som ligger på vinden. Nu börjar det sannerligen att dra ihop sig, tipp tapp, tipp, tapp...........    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards