Alla inlägg den 8 december 2009

Av Maria - 8 december 2009 20:48

Och jag skrev visst inget igår.


VI HAR HITTAT VÅRT DRÖMKÖK!!!!


Och gissa så klart att det ligger över vår beräknade budget, jaha vi ska sätta oss ikväll och räkna.


Igår efter jobbet var vi till farmor och fikade och hon hade gjort en adventskalender till Axel, så himla fin. Tusen, tusen tack. Ska knäppa kort på den har jag tänkt. Den är så himla fin! Sen drog vi ut till Birsta, köpte brandvarnare på clas. Vi har bestämt oss för att ha en i varje barnens sovrum eftersom vi stänger till hos dem på kvällen. Sedan till Per och efter det till en leksaksaffär, där vi mötte upp syster och mosters pojkar. Jag hade längtat efter dem massor och jag bar på Lukas tills armen inte orkade mer och man hade den där gamla krampen i armen som man har nästan jämt som småbarnsmamma. Jag hade tänkt att mina grabbar skulle kokmma med lite önskemål inför jul, men nej.....de bara kollade och sa inget speciellt. Middag på Max och jag fick första flinet av Lukas *goskiten*.


Jag och mina grabbar åkte till electrolux home och Per fick visa köket han bett om att få en kalkyl på, och wow, vill ha, vill ha, vill ha..........160 000 ........med vitvaror bllir det....lalalalala......fick vi reda på idag alltså, priset. Men det blir ungefär samma på xlbygg, på IkEA är det nog halva priset kanske och Kvik vet vi inte än.


Idag har vi jobbat, ätit pasta hemma, slängt grejer på tippen, jag har köpt de sista julklapparna på stan och grabbarna var på byggmax (lite reglar och skivor). Så om inte Per och jag ska byta julklappar så är jag klar. Per ska köpa två saker till G. som han vet bättre om. Så nu ska jag gå ner och slå in de jag köpt och känna mig jävligt nöjd med inhandlandet. 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards