Alla inlägg den 3 december 2009

Av Maria - 3 december 2009 21:16

Inte så mycket, men jag ska berätta om en ordväxling jag hade med min äldsta son i lördags. Vi var på ica och jag frågade om vi skulle köpa ett pepparkakshus (en sats), men Gustav ville inte! Så när vi kom hem frågade jag varför han inte ville? Ja, men mamma vi kan väl bygga ett då men då får ni inte fuska! Jag svarar låtsas förvånad va då fuska, vi fuskar väl inte! Nähä, så du kallar att bygga ihop pepparkakshuset med limpistolen för att inte fuska? Hmmm....jaha du menar så, svarar jag lite skamset. Men om vi bygger ihop det som på riktigt då frågar jag? Ja då kan vi väl bygga ett då svarar Gustav!


Som jag har garvat åt detta efteråt, jag hade ingen aning om att han tyckte det var fusk!


Annars idag har vi jobbar, ätit middag, jag har handlat på ica och sedan hämtat grabbarna från träningen. Det är väl vad man hinner på en dag, Per har tvättat en maskin och nu håller han på och diskar. Jag ska plocka fram kläder till morgondagens kvällsaktiviteter, det är utgång med arbetskamraterna som gäller!




Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards