Direktlänk till inlägg 23 november 2009

Köksplanering fortsätter......

Av Maria - 23 november 2009 20:59

Idag var vi på IKEA och kollade runt, fick lite inspiration och ritade lite på våran köksplan. Per har även varit på Kvik och konsulterat dem, vi tänkte jämföra lite priser och funktioner. Iaf har jag vunnit om hällen i köksön, spisen verkar bli i hörnet av rummet, vilket jag inte är riktigt nöjd med heller. Men ska fundera vidare på det. Per är fortfarande tveksam till porslinsho men fortsätter att tjura på om ett till fönster i nya kökdelen, förhandlingarna pågår. Jag är intehelt främmande för ett till fönster men det beror på helhetsintrycket och där har vi lite att jobba på.


Det gick bra för mig att jobba idag trots att Axel vaknade 4,20 av hostan och nästäppa, han ville inte somna om och halv 6 klev jag upp. Då kom mamma också som åkte med pappa. Men Axel sov efter lunch idag, han har inte haft någon matlust så mamma och jag bestämde att han skulle få en till vilodag, men A. ville sova hos mormor och morfar. Så in på apoteket en sväng för lite bisolvon till lilleman och sen skjutsade jag alla ut till momme. Gustav och jag veckohandlade på vägen hem, och sen fixade vi en snabb middag bestående av tunnbrödsrulle. Gustav tycker nog att det är härligt att få rå om sin mamma och pappa ensam ibland, vi hade jättemysigt ute på ikea.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards