Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Maria - 4 augusti 2009 21:14

Aktiv dag. Jobbade tidig dag, for hem - fikade. Gustav och jag cyklade ner till centrum. Vi väntade på bussen in till stan, men den kom ju aldrig....vänta lite är inte det där morfar...kom vi går och pratar med honom(han var på återvinningensstationen)

-Hej! Vart ska du?

-Det har väl inte ni med att göra*flin*, säger pappa

-nja, jag tänkte bara att du kanske skulle på stan?

-Ja, det ska jag!svarar pappa

-nähä, nu skojar du!

-Nä, jag ska in på jobbet en sväng, säger pappa

-jamen då kanske vi kan åka med dig, vi väntar på bussen in till stan men den kommer ju inte nån gång!


Sån tur hade vi! Sen klippte vi Gustavs hår, och gick en snabb runda på stan och blev upplockade av Per vid biblioteket. Hem och åt middag som farmor lagat(tack farmor! du är en ängel som ställer upp så mycket för sina barnbarn och oss!). Ner på ica och inhandlade det sista inför morrondagens kalas, medans Per och Gustav åkte och orienterade.


Nu gör Per golv i vardagsrummet, jag hänger lite tvätt och planerar lite kläder inför imorgon. Men det är en hel del kvar att göra så bäst att jag sätter punkt här.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards