Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Maria - 10 juni 2009 20:16

Jag är redan helt slut precis som om det vore fredag redan. Tror att gårdagen tog knäcken på mig. Vi hade sommar avslutningsfest på min avdelning och vi var kort om folk, det var jobbigt. Men i slutenden blev det bra och mysigt aif tur det!


Måndagen var vi på dyket och grillade med Gustavs klass och uppvaktade fröken med en blomma och liten present. Det var lite kallt, men roligt att se alla. Endel har ju Gustav gått med sedan förskoletiden!


Idag undkom vi regnet både på dit och hemvägen, tur det efter som vi cyklade alla tre.


Imorgon är sista skoldagen då på tio veckor skönt med sommarlov och jag har börjat längta efter min semester som är i juli........


Per är i fullgång med vardagsrummet, han har gipsat en vägg och spacklat den redan, jag är imponerad. Själv har jag inte lust med något när jag kommer hem från jobbet orkar jag bara med "måstena", disk och tvätt och dylikt.


Läser en jätte bra bok nu som jag bara vill isolera mig med, men tiden räcker inte till för det. Ödets hav heter den av Elisabet Nemert. Ska passa på och läsa den nu innan Grey´s börjar för det är säsongsavslut ikväll!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards