Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Maria - 7 juni 2009 13:49

Har skjutit på det bra länge nu och idag måste det ske :)


Blev en sväng på birsta idag, k-rauta och byggmax. Material inhandlades till vardagsrummet (gips och spånskivor) och till gungställningen som inte är färdig ännu.


Idag blåser det svinakallt ute, blä var är sommaren?


Igår fick vi många olika pajer hos mormor och morfar, min favvo blev kycklingpajen. Jag är ju en kyckling fantast, kyckling är gott till allt! När vi kom hem tittade vi på mamma mu filmen och käkade lördagsgodis. Axel var trött och somnade tidigt låg i min famn och halvsov när vi tittade på filmen. Sen kom Hasse, Marianne och Magnus (som klarat uppkörningen och nu har körkort, grattis!) de tittade på fotbollen, sen i halvlek fikade de picknick ute på altanen och då var jag med också! Före det la jag Gustav och satt en stund vid datorn, fotboll är ingen hit för mig!


Idag ska vi åka till systra, Filip och Petter på lite födelsedagsfika, Grattis Petter!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards