Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Maria - 25 maj 2009 21:17

hos mormor och morfar efter middagen då Per åkte på skjutbanan. Kom hem ganska sent och vi skyndade på med kvällningen, men när jag klär av Axel har han en massa prickar på bålen, lite på ryggen och en alldeles i blöjkanten. Dock är de inte vätskefyllda och han har ingen feber, men jag misstänker iaf vattkoppor eftersom det har gått på hans avdelning det är ju så lång inkubationstid på det. Ja vi lär ju märka inatt eller imorgon bitti!


Slutade tidigt idag och vi cyklade hem för en fika. Sedan hoppade på cyklarna igen för jag ville på biblo och låna något att läsa, i helgen läste jag ut en pocket som var det sista jag hade. Vi handlade lite och köpte salva till Gustav på apoteket för han är så otroligt torr i huden. Idag har jag känt mig som en dålig mamma så jag missat att Gustav hade utflykt idag och han hade inget fika med sig, som tur är bjussade Gustavs bästis han på en bulle. Tur att de är rara med varandra!


Men var är min lilla äkta hälft han åkte klockan fem och är inte hemma än!


Mamma bjöd på rabarberpaj och jag åt så att jag mådde illa, det var sååååå gott. Jag är en riktig gottegris *nam, nam* 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards