Alla inlägg den 21 maj 2009

Av Maria - 21 maj 2009 20:55

hmmm...ehmm...varit och köpt ny soffa till vardagsrummet, fastän det inte är klart inte ens påbörjat faktiskt. Men det gör inget för det var nämligen åtta veckors leveranstid, vilket passade oss utmärkt =). Den var nedsatt 6000 pix, på mio möbler. Vi tänkte köpa en grå men det blev en brun/grå/beige. Den har två divaner, och jag är skitnöjd. Soffan blev köpt innan teven *hi,hi,hi*. Den har ekfötter så det passar ju väldigt bra till vårt soffbord. Sen var vi på ikea och köpte lite småprylar, jag handlade muggar till jobbet och några plastlådor. Efter det vart det mer jobbköp vi köpte två algätare på djurmagazinet, pojkarna tyckte det var spännande och Gustav sa att han vill ha akvarium. Det skulle jag kunna tänka mig också i mitt nya vardagsrum, men det har jag inte sagt till Per ännu =)


Middagen blev på max och efter det handling på ica maxi inför campingturen i helgen, sen fick jag dåligt samvete över den onyttiga maten och cyklade på jobbet med fiskarna efter att vi kommit hem, duktigt!


Annars idag så har jag dammsugit hela huset och rensat klart i hallonbuskarna, nu ska jag plocka fram kläder till i morgon för jag jobbar visst!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards