Alla inlägg under mars 2009

Av Maria - 11 mars 2009 19:47

vad det har varit stiltje här....


Vi har gjort massor med saker som jag inte orkar skriva om i efterhand....


Nu är vi mitt i veckan och jag ska tala om att Axel har öroninflammation igen, tredje gången och tredje penecillin kuren, nu ska han få en remiss till öron! Snälla farmor och mormor ställer upp som barnvakter, men vi tar dag för dag...för helst vill nog barn vara hemma med sin pappa eller mamma när de är sjuka. Men imorgon har jag en öpnningstid så då blir det ingen lång dag, däremot har vi föräldramöte på kvällen som då både Per och jag måste gå på. Annars får vi ingen info från Axels avdelning =)


Vi spanar efter husvagn som bara den, till helgen kanske det blir en tripp till Gävle. Vi får se...


Nä, nu måste jag jobba lite. Vi har inget exel på jobbet och det programmet klarar jag mig inte utan, så ska fixa det sista med det dokumentet.

Av Maria - 4 mars 2009 15:14

För igår kväll släppte iallamåendet, magen känns lite känslig men det är inte så konstigt eftersom jag har känslig mage annars också!


Gustav är hos mormor och leker med Victor och Ronja.


Idag har vi varit ute och rört lite på oss, handlade inför helgen (vi får gäster, så kul!), Per köpte vantar på Lindbloms och jag kollade på skor i Bommen. Hittade inga lämliga men hon skulle få in till veckan så jag ska dit då.


Idag blir det tidig middag för Axel ska till frisören till 16,45. Sen hämtar vi Gustav! Får se om han vill åka till farmor redan ikväll eller om han vill mellanlanda hemma en natt!

Av Maria - 3 mars 2009 13:25

Fortfarande inte bra, mysko magsjuka. Jag var dålig hela söndagen, lite på måndag morgon och sen förväntar man ju sig att bakterien ska försvinna, men något är kvar. För jag mår fortfarande illa och får inte i mig någon mat, igår försökte jag äta middag och hade så in i helv..ont i magen hela kvällen. Så jag har ringt på jobbet och sagt att jag blir hemma onsdag också. Man vill ju helst kunna äta som vanligt igen iaf.


Det verkar som att vårt jobb ska åka på en liten tripp i maj, det ser jag fram emot....


Gustav och Per är och åker slalom och lilleman ligger och sover.

Av Maria - 1 mars 2009 16:57

För inatt har jag inte sovit mycket, ont i magen hela natten sen på morgonen när jag klev upp då brakade helvetet lös på riktigt. Har inte fått behålla någonting under dagen och tappat räkningen på antal toabesök, blä vad äckligt det kan vara att vara människa!


Nu känns magen lugnare och jag börjar bli hungrig.


Jag öppnar på måndagar så jag fick leta upp en kollega på hitta.se och höra om hon kunde öppna för jag blir hemma 48 timmar. Och eftersom det inte är riktigt okej ännu blir det både måndag och tisdag, suck! Men jag har hört att det går mycket magsjuka nu!



Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards