Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Maria - 21 mars 2009 20:56

Utekväll igår, igår var jag och bowlade med mina nya kollegor och vi åt på bowlingen och pratade massor. Jag är värdelös på att bowla och så blev det nu också typ näst sist =). Hälften åkte hem efter bowlingen och vi andra forsatte till oscar 30+. Vi drinkade lite och sen for två hem och då äntrade Ulrika och jag dansgolvet. Skit kul hade jag, de spelar ju bra musik på 30+ (ha, ha, ha). Sen blev det en taxi hem eftersom det regnade, kändes inte så kul att åka sista bussen hem själv heller! Hemma till två och Per väckte mig tjugo i åtta för då for han på sitt älskade bandy SM!


Grabbarna och jag åt frukost, sedan städade jag övervåningen och toaletterna. Raskt packade vi badväskor lunchade och for till matforsbadet, pojkarna fick både korv och glass efter badet och de sken som solar. Halv veckohandlade (!) på ica, sandade backen för att överhuvudtaget komma upp med matkassarna, lagade mat och laddade tvättmaskinen. Efter middagen gjorde jag sista rycket städade nedervåningen. Har vikt torr och hängt blöt tvätt och lagt barnen. Sååååå nu är jag slut nu gör jag inget mer vettigt den här veckan!


Min lille Axel är ju nästan treårstrotsig nu, men jag måste skryta lite han har knäckt R, och använder det gärna=) och han fick pengar till sin spargris fem enkronor (snål mamma, jag vet!) och han kunde räkna till fyra. Visst är han duktig!



Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards