Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Maria - 23 februari 2009 21:49

Usch vad det kändes hemskt att få upp sina barn ur sängarna innan klockan 6 på morgonen, men det gick. Det var ju också Axels första dag på förskolan med mig som fröken på den andra avdelningen, men allt fungerade fin fint idag. Han verkade glad och nöjd och pekade bara om han såg mig på avstånd.


Idag fick jag även klart med min nya chef att jag blir kvar "för evigt" som hon uttryckte det, det blev jag glad att höra :)


Jag och pojkarna promenerade hem och det var jättehärligt, det gör inget alls att gå hem tycker jag. Så var vi ute ett tag och sedan fikade vi lite lätt. Plockade med torr tvätt och laddade ny i maskinen, plockade ur diskmaskinen och plockade i (evighets göra) och Gustav packade. Sedan var det dags att göra middag, satte Gustav i läxjobb och Axel skulle absolut klippa. Fläskpannkaka idag, med hemgjord sylt, hemgjord saft och hemgjord pizzasallad - präktigt va!! That´s me, så skulle jag jämt vilja ha det. Men det är inte sanningen tyvärr!


Sara kom och käkade med oss, men det blev ingen ridning för det är ju både skare och tösnö eller det var det då nu har det blivit kallgrader igen. Vi for allihopa ut till mormor och morfar och mumsade semlor mmmm,älskar semlor! Sen for Per hem med Axel och vi gick ut med hundarna, Giszmo är väldigt förälskade i Sickan =). Pussade adjö på stora sonen som är ledig imorgon och får vara med mormor när skolan har studiedag *avis*. Sara skjutsade hem mig och jag planerade inför morgondagen startade diskmaskinen och kokade mig en kanna varmt vatten!


Good night!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards