Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Maria - 17 februari 2009 15:27

Öroninflammationen om på Axel, jag åkte och öppnade förskolan. Per fick hålla ställningarna hemma och jag var hemma till strax efter 7,30 igen. Per skjutsade Gustav och for och jobbade och jag ringde vc. Axel hade jättehög feber hela fm och läkaren kunde se att det tagit om i ena örat, ny antibiotika! Och redan på em igår började han bli sitt vanliga glada jag igen. Idag är han pigg som en lärka jag fick han inte ens att sova middag efter lunch idag, då när jag var jättesugen på en liten lur =(


Ja, som märks är jag hemma idag med men imorgon tar mamma över så jag kan jobba igen, vad gjorde man utan dessa snälla människor runt omkring sig, jag kan inte med ord beskriva ur urbota skönt det är att alltid ha någon att luta sig mot!


Jag känner att jag börjar kapitulera gentemot min man( inte om plattteven ha, ha)om det här med att ha en till bil, man blir ju ganska låst. Inget åka på stan på dagstid efter man öppnat, all handling över huvudtaget på kvällstid....ja får väl ge mig och vi får börja kolla lite på blocket antar jag!


Tvättat och diskat är väl vad Axel och jag har åstadkommit idag och pratat i telefon med min svägerska Anette och mamma min.


Jag vill rekommendera en bra bok, Blå dahlia av Nora Roberts. Jättebra, lätt läsning med lite övernaturliga drag. Jag gillar ju övernaturliga ting jag =) Spöken och sånt övernaturligt........menar jag.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards