Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Maria - 9 februari 2009 21:54

På nya jobbet gick jättebra, jag har roat mig hela dagen med att lära känna barnen. De älskade sagopåsen jag hade med mig "Lilla gumman", jag bara måsta berätta den två gånger tyckte de. Sen förhörde de sig om jag skulle komma tillbaka, om jag hade fler, vilka sagor var det......jättegulliga barn. Annars var det samma kaos som på alla andra ställen, typ halva personalstyrka utslagen i flunsan...suck, hoppas jag slipper den här gången då!!


Jag har varit till stallet idag och Sara och jag red ut i skogen med fullmånen som lyste som mitt på blanka dan. MYYYYYYYSIGT!! Och våra gopojkar var pigga och jobbade på i snön, lite kallt om tårna och hakan bara för jag glömde halsduk!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards