Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Maria - 7 februari 2009 13:26

Skriva igår att Gustav måsta naturligtvis pröva sina nya skidor i Nolbybacken igår, det hade gått hur bra som helst och han var stolt som en tupp när han kom hem, berättade även att Anders hade ramlat i backen, hi,hi!


Super duper tack till familjen Svalberg och särskilt Anders som har hjälp våra barn med slalomåkning, Per och jag är ju inte speciellt dukiga i slalom. Iaf inte tillräckligt för att kunna lära våra barn. Hela fredag kväll innan Åre resan hjälpte Anders Gustav i Nolbybacken, det är vi evigt tacksamma för =). Nu när det visat sig att Gustav älskar nerförsåkning!


Idag tar vi det lite lugnt, jag har handlat lite på nätet och vikt tvätt. Jag hade sovmorgon fram till 10 * tack älskling *. Skrivit matlista för veckan, eftersom jag börjar jobba heltid(hua) och Per åker på kurs till Eskilstuna ti-to till veckan. Supersnälla farmor kommer och hjälper mig på tisdag när jag stänger, fast nu ligger hon i flunsan*tänker på dig*.


Nu sover Axel lunch, Gustav leker i snön, Per tittar på skidåkning (han har tidigare luftat snöslungan, duktigt!) och jag ska skriva ett brev att hänga i hallarna på mitt nya jobb och berätta vem jag är.


Shoooot!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards