Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Maria - 11 januari 2009 21:10

Min pappa och Filip, son till min syster.


Jag knäppte bilden på julafton-08 men jag kommer inte ihåg vad de hade så roligt åt!

Av Maria - 11 januari 2009 21:09

Av Maria - 11 januari 2009 20:52

Jag satt och skrev protokoll från senaste föräldrarådsmötet och så blev det runtime error innan jag hunnit spara, då skyndade jag mig att släcka ner allt!


Idag har vi varit på ikea och handlat en pall till hallen. Min rygg är så trött vissa dagar att jag behöver en pall att sitta på när jag klär på Axel. Vårt hus kan vara väldigt tungt att bo i vintertid eftersom vi har den välkända *djävulsbacken*, den är så brant att vi inte skottar upp hela för man kommer ändå inte upp med bil till huset. Utan vi skottar endast en gång, (inte en gång utan en gång) och vintertid med en 2-åring(jag kan inte begära av Axel att han alltid ska gå upp för backen, han är duktig som gör det så ofta ändå), barnvagn matkassar you name it! Det blir lite slitigt. Samt att arbetsbelastning på jobbet är hög med många små barn, som vi klär på minst en gång om dan för utevistelse. Det händer titt som tätt att man klär på alla 18 eller 19 själv och då är ryggen, nacken och axlarna trött. Och jag med mina kassa knän, de blir stela *blä*. Låter det gnälligt? BRA!


Iaf pallen var jättefin, en Ingolf - vit


Vi bjöd Janne och Amanda på middag idag, Amanda fick önska så det blev: Kyckling, ris, currysås och wokade grönsaker. Vi gjorde efterrätt - marängsviss, eftersom Janne har namnsdag idag. Grattis alla Jan!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards