Alla inlägg den 8 januari 2009

Av Maria - 8 januari 2009 20:28

Det har blivit en del på nätet här på kvällarna...hmmmm.


Var in på linus och lottas sida och kollade på rean och hittade en skaljacka till MIG där, slog till på den. Har även köpt nya gardiner till köket på jotex rea! Nu är det hög tid att sluta shoppa, för annars kräver min man att få köpa den där teven. Än så länge går jag segrande ur striden =)

Av Maria - 8 januari 2009 20:22

Eller blandat besked, det är nu klart att jag ska börja arbeta på en annan förskola. Men jag vet inte riktigt när ännu! Blandat besked eftersom man vet vad man har för kollegor men inte riktigt vilka man får, arbetskamraterna är A och O. Mycket viktiga, de kan göra att jobbet går som en dans eller att det blir ett "pain in the ass jobb". Men hur som helst har jag varit länge på den förskola jag arbetar på nu så det är väl dax. Men när man jobbat länge med vissa personer så är de ju väldigt viktiga för en, åh, jag kommer att sakna er!


Hoppas att jag valt rätt???

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards