Direktlänk till inlägg 31 december 2008

Nyårsafton idag.....

Av Maria - 31 december 2008 15:07

Och vi är lite sega, men vi har varit och handlat det sista, försökt slipat Axels skridskor men de kunde inte på sportaffärn´, pch Per handlade en flaska vin till i kväll.


Vi åkte förbi NSk för det kanske var en materialare där som kunde slipa men det var ingen där och då åkte vi förbi en isrink. Åh, jag längtar sa Axel. Vad då sa Per? Åka skridskor! sa Axel. Vilken unge 2,3 år !! Ja, han längtar lika bra att vi tar en kort tur på sjön då. Sagt och gjort och han var så klart jätteduktig, åkte med sparken. Gustav hade puck och klubba med sig! Sen lunchade vi på toast och Axel gick och vila, Gustav är hos grannpojkarna, Per ligger på soffan och tittar på dumburken och jag städar lite lätt. Köket har fått sig en avtorkning och nu håller jag på med toaletterna, sen blir det bara golven nere när det är reklampaus för jag tänkte titta på dum, ännu dummare på femman 15,30.


Per fixar middagen idag=). Gustav köpte tomtebloss på ica, han sov till halv nio imorse så han kanske orkar vara uppe till tolv!

 
 
Ingen bild

Anna

1 januari 2009 09:46

Grattis på födelsedagen kusin ! Kramar Anna med familj

 
önskar kusin jennica med familj

önskar kusin jennica med familj

1 januari 2009 13:31

Grattis på 35årsdagen! och Gott nytt år på er alla!

http://jennica.bloggagratis.se

 
lilla syster

lilla syster

2 januari 2009 00:11

Grattis än en gång på födelsedagen!

http://http:/kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards