Alla inlägg den 31 december 2008

Av Maria - 31 december 2008 15:07

Och vi är lite sega, men vi har varit och handlat det sista, försökt slipat Axels skridskor men de kunde inte på sportaffärn´, pch Per handlade en flaska vin till i kväll.


Vi åkte förbi NSk för det kanske var en materialare där som kunde slipa men det var ingen där och då åkte vi förbi en isrink. Åh, jag längtar sa Axel. Vad då sa Per? Åka skridskor! sa Axel. Vilken unge 2,3 år !! Ja, han längtar lika bra att vi tar en kort tur på sjön då. Sagt och gjort och han var så klart jätteduktig, åkte med sparken. Gustav hade puck och klubba med sig! Sen lunchade vi på toast och Axel gick och vila, Gustav är hos grannpojkarna, Per ligger på soffan och tittar på dumburken och jag städar lite lätt. Köket har fått sig en avtorkning och nu håller jag på med toaletterna, sen blir det bara golven nere när det är reklampaus för jag tänkte titta på dum, ännu dummare på femman 15,30.


Per fixar middagen idag=). Gustav köpte tomtebloss på ica, han sov till halv nio imorse så han kanske orkar vara uppe till tolv!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards