Alla inlägg den 30 december 2008

Av Maria - 30 december 2008 20:19

Har vi handlat inför nyåret och smörgåstårte bak, herre gud man ska ju bli medelålders för fan 35 bast. Rynkor har jag börjat få iaf och åder bråck så snart är det bara att ge upp och fatta att man är en kärring!


Finns det ngt som heter 35 års kris jag tror jag har det isåfall!


Middag på max idag, men det var inge gott fortfarande inga smaklökar. Så det var bortkastade pengar, axel åt nästan inget. Det var Gustav som mumsade och åt upp all sin mat plus lite från Axel.


Det var nog inge bra att jobba igår för jag känner mig hängigare idag igen, Per äter alvedon idag så han är inge vidare heller. Tack och lov att ungarna håller sig fräscha iaf!

Av Maria - 30 december 2008 20:10

Iblan är barn bra roliga, igår morse sa Axel en rolig sak. Jag stod i badrummet efter en morgondusch, skulle åka och jobba ju! De andra var på väg upp ur storsängen efter morgonmys och de vuxna i familjen sover nakna. Per satte sig upp på sängkanten och skulle ta på sig sina kalsonger och när han reser sig upp för att dra på sig kallingarna utbrister Axel - Lillröva och lillsnoppen!


Gustav som var på väg därifrån möter min blick och han håller på att garva ihjäl sig, jag fnissar även jag och Per ler. Den där lillemannen i familjen man undrar ju vad han kommer att tala om för folk hur som helst och när som helst.


Även i somras när vi var ute och cyklade så släppte jag en liten fis och Axel ropa -mamma puppa, mamma puppa! högt ropa han också ung jä.... =) Och då naturligtvis cykla vi förbi en som promenera och Axel fortsätter att ropa: -mamma puppa, mamma puppa! Och jag hörde ju hur karl fnissa och tyckte att det var roligt!

Av Maria - 30 december 2008 11:53

Att lägga in det här klippet, iaf jag fick mig ett gott skratt.....lite sen reaktionsförmåga kan man väl kalla det kanske *fniss, fniss*


http://www.metacafe.com/fplayer/1158030/reporter_gets_taken_out_by_a_sled.swf"

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards