Alla inlägg den 29 december 2008

Av Maria - 29 december 2008 20:28

Kände jag att livet började rikta till sig igen, jag ville också ut detta är ju ytterligare ett friskhetstecken. Så Axel och jag var ute en stund, inte så lång. Jag bar undan lite skidor och sånt och Axel vandrade runt och så ville han åka snowracer, men det gick så fort så det blev bara en gång!


Pratade en del med Sara på telefon, och Axel kallade sig "Saras älskling", han ville att hon skulle komma och sitta på golvet med han, även Gizmo fick komma =)


Axel sov inget igår och när jag skulle göra mat var han ganska arg på mig för han skulle ha tutten och gå och sova, vilket han inte fick. Vilket resulterade i att han inte åt någon middag så klart, men han badade gärna! Och fikade sedan kvällsfika iaf, somnade på 2 min.


Idag har jag jobbat stängning, det gick bra var själv med 6 barn efter 14 , så då blev vi kvar inomhus, men allt fungerade bra! Nu är jag ledig fram tills skolan börjar, skönt!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards