Alla inlägg den 21 december 2008

Av Maria - 21 december 2008 21:06

He, he den här är ganska våldsam men jag litar på att ingen gjorde illa sig på allvar.......jag kan inte låta bli att fnittra iaf...




http://www.metacafe.com/fplayer/2189351/funny_balls.swf"

Av Maria - 21 december 2008 21:00

Av Maria - 21 december 2008 20:48

Och vi har klarat av ytterligare några julklappar medans Gustav var på laserhallen på födelsedagskalas.


Apråpå födelsedagskalas i sjuårsåldern om man får gå på laserhallen när man fyller sju med sina kompisar undra vad man ska ha för slags kalas när man fyller 12-13 år?


Gustav tyckte inte att det var så värst skoj sa han, men det var roligt att träffa klasskompisarna!


Axel har åkt stor traktor med Per idag, vi var på hans jobb innan handlingen för det var en trailer som skulle hämta traktorn tidigt imorgon bitti.


Axel ramlade i duschen idag jag vart så rädd, så rädd! Han tog inte emot sig och slog i med huvudet först så klart, och jag satt på en pall en bit ifrån och hann naturligtvis inte fram i tid fast jag såg vad som höll på att hända. Åh, mitt modershjärta brister. Det är så otäckt när de ramlar på huvudet tycker jag. Han har en stor stor bula, jag kylde bara lite grann har hört att bulan kan gå inåt också om man kyler för mycket. Men jag vet inte om det är sant!


Imorgon ska vi göra nya försök att få en läkartid till Gustav igen, och på kvällen måste vi börja packa. Jag och Per jobbar imorgon Axel ska på förskolan men Gustav ska till farmor och bli bortskämd. Farmor ska gå ner med Gustav på stan och klippa honom och sen funderar de på att gå på bio "Madagaskar 2" ville Gustav se. Mysdag! 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards