Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Maria - 21 oktober 2008 21:53

Nu har jag skärpt mig och tagit en kvällspromenad både igår och idag, duktigt tycker jag!


Vi har ju en viktklubb på jobbet och förra veckan hade jag gått upp och en till kollega så jag tänkte ordna så att jag går ner den här veckan!! :)


Idag tog jag en chansning och ringde till Lena när jag var nästan utanför henne och hon ville hänga med, så hon skynda sig att kissa och sedan kom hon som en raket utfarandes, roligt med promenadsällskap.


Har varit med Sara till Sindri idag, vi prövade "bara" den nyinköpta lokselen. Sindri var inte på humör, han har flyttat ihop med de andra tre islandshästarna och när vi kom stod han intryckt i ett hörn. Sara uppfattade det som att han var hungrig för han nafsade efter oss och var väldigt orolig. Inte roligt, Sara sa att om det fortsätter att tjafsa måste de för det första lägga in mer hö(för det är väl det de träter om?) och för det andra stänga av det konstiga hörnet i hagen.


Gustav och jag har haft storbråk idag, han gick ut från affären på egen hand och stod och hängde vid bilen, jag blev helt vansinning och gormade och stod i. Han är urjobbig nu en riktig liten tonåring, som kan stå och flina åt en när man har brusat upp i humöret. Jag blir galen, galen.....alla förmåner dras in...den här helgen ingen veckopeng.....och jag hotade honom att nästa gång det blir fel då blir det ingen skridskor på lördag........ Gör man fel så tas det roliga bort. Och punkt, jag vet inte jag kanske är hård? Men jag anser att jag måste tämja han nu, hur ska det annars bli när han är riktg tonåring??? 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards