Alla inlägg den 14 oktober 2008

Av Maria - 14 oktober 2008 22:02

Har kollat in House, jag finner den serien ganska rolig.


På jobbet som vanligt =(


Hemma har jag märkt att jag mår bättre av att vara ute och ta vara på det lilla solsken som finns.


Märker nu att det jobbiga på jobbet börjar smitta sig hemma också, mitt tålamod med mina egna barn är...ganska kort.


Imorse bråkade Gustav och jag så att vi inte ens var vänner när han kom till fritids jag fick ingen kram, det kändes inte bra och precis när jag tog i handtaget på jobbet så ringde han och grinade och var fortfarande arg. Men sen har vi pratat av och till under em och kvällen iaf, jag tror Gustav är inne i en period när han testar ganska mycket! Han tycker att han är väldigt stor nu och kan bestämma allt själv, men se då ska han få med mamma sin och göra. För jag råkar vara stenbock och tjurig som få........i smyg!


Imorgon är vi bjuden på middag hem till mamma och pappa, det ska bli skönt. Slippa biten med matlagning och disk för en dag =)

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards