Alla inlägg den 12 september 2008

Av Maria - 12 september 2008 20:50

Jag tyckte nyss det var måndag, det säger en hel del om hur livet leker med oss nu för tiden!


Veckan har varit lite upp och ner i humöret, blev riktigt down en dag då jag fick reda på tråkigheter om en arbetskamrat. Har tänkt på det av och till här i slutet på veckan, och man undra liksom varför vissa människor aldrig kan få ha det lite lugnt........


Vi har haft föräldramöte på jobbet också och det var en hel del pyssel och planerande innan man var nöjd inför det, och mötet gick bra. Vi har urgulliga föräldrar som verkligen vill diskutera och prata på ett positivt sätt!


Ska gå ner och hjälpa min man med städningen nu, det sista inför morgondagens kalas. Axels 2-års kalas, min lillplutt. Han pratar så att han stammar nu. Åka, åka, åka, åka, åka bil säger han! Antingen är det mycket nya ord nu eller också är han influerad av en äldre pojke på sin nya avdelning som stammar mer på riktigt????

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards