Alla inlägg den 7 september 2008

Av Maria - 7 september 2008 16:22

Igår hade jag operation rädda krukväxterna, det var kul. De verkar ha överlevt!


Igår träffade jag nästan alla mina syskon, de större varianterna. Brodern äldre träffar jag alldeles för sällan tycker jag! Vi hade fått två stora säckar med kläder efter vår kusin Jonas som vi delade på, *tack moster*. Pojkar sliter ju kläder massor i 6-7 års ålder. Igår bakade jag rätt flitigt både tacopaj och rulltårta * mums*. Kristina hade med sig klänningen och den satt som ett smeck på mig den ska jag ha. Så nu kan jag lägga ner operation klänningsletning *skönt*.


Idag har vi handlat rätt friskt: Fodrade galonbyxor till Axel, mjuka short till gympan till Gustav, vantar till båda två, kulpåse G, Presenter till Axel från G och oss. Te till mig, alvedon till Per (säger lite om hans skick, förkyld i en vecka snart), höstblommor till bron prydnadskål och gula kryantum tror jag de heter. Byrå från farfar och Vivianne med lådor till, nytt sänglinne till A. nya skohorn IKEA. Korv till lunch på IKEA. Per hämtade hyrbilen på jobbet, för han åker på budgetmöte norrut imorgon.


Kaffe hemma först och sedan har jag klippt hela nedersidans gräsmattor, så jag är fortfarande lite skakis. Men nu är det gjort var ju tvungen att plocka bort alla äpplen först också så klart . Men nu kanske man bara behöver klippa en gång till den här säsongen!!!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards