Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Maria - 15 augusti 2008 22:22

på stan det var riktigt roligt att gå själv, jag kan konstatera att min turkos/bruna period inte gått över än. Jag köpte ett par jeans, en kjol(svart jeans), en tunika klänning(turkos), en väst(grå) och en tröja(turkos/brun). Jag handlade te på hälsokost och var på jam jam och handlade till Gustavs kalas imorgon(köpte inget till mig själv, duktigt!) och på skämtaffärn/barnvagnsaffärn´ och köpte lite kalastillbehör och petskydd för eluttag. Nu när Axel sover i växasäng så kom ett eluttag fram och min lille son kallas även den lille elektrikern för han gillar och fippla på grejer!


Kvällen har handlat om förberedelse av kalas, vi har bakat sockerkaka och chokladbollar. Gustav och jag hjälptes åt med godispåsarna och vi har klurat ut vilka lekar vi ska ha. I år blir det ett "lilla OS", pojkarna ska få rita en varsin flagga och döpa sitt land sen får de tävla mot varandra i tre grenar är vi ute blir det: Barnvagnsrally på tid, pilkastning och fånga boll i en liten korg. Blir vi inne blir det:traktorrace på tid ett varv på nedervåningen, pilkastning och fånga boll i liten korg. Känns lagom, de ska ju hinna leka själva också!

Av Maria - 15 augusti 2008 08:36

har min frukostrast nu, var här tidigt imorse! Idag ska jag ha lite egen tid åka in på stan och kolla lite.


Igår var jag på begravning, den var fin, ljus och vacker musik. Men ack så sorgesamt! På kvällen gick hela familjen en promenad runt sjön pojkarna den korta och jag den långa. Och sen kom farmor för att sova över Per ska examinera några blivande älgjgare idag.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards