Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Maria - 10 augusti 2008 20:37

Bärtokig...men varför måste allt bli klart samtidigt idag har jag plockat röda vinbär, hallon och körsbär. Ryggen värker...trött är jag också om jag ska passa på och vara gnällig! Axel har hostat inatt igen, suck han måste ha känsliga luftrör. För han är inte förkyld.


Per ska på bvc imorgon han får fråga tror jag, han ska bara gå och väga och mäta för det var så länge sedan sist.


Jag ska öppna förskolan imorgon och jag glömde i fredags att kolla om det var ngt barn redan 6,15 så jag måste väl åka dit till dess antar jag "klant".


Idag tog vi en cykelrunda igen pojkarna och jag och delade ut de sista inbjudningarna. Idag fick Axel vantar på sig för igår var han iskall om händerna när vi kom hem och med tanke på hostan menar jag! Idag skippade A. lunchsovningen, min bebis börjar bli stor tror han själv iaf.


Per har klippt gräs annars har han varit lugn idag :)


Jag trodde att jag skulle koka saft ikväll men det är vinbär kvar att plocka så det får bli imorgon kväll. Imorgon ska jag på fonus och köpa till cancerfonden ska på begravning på torsdag.


Nu till veckan är pojkarnas sista lediga vecka sedan börjar allvaret på riktigt! Fast då ska jag börja jobba 75 igen det ska bli skönt :) 

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards