Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Maria - 7 augusti 2008 20:06

Iaf, jobbade till tre idag. Ännu en effektiv dag, måste säga att vi är ofantligt duktiga(om vi får säga själv iaf). Tågbanan har kommit idag så pojkarna har byggt upp den på matsalsbordet eftersom det inte är klart i källaren ännu. Gustav älskar den, han är mycket stolt!


Efter middagen gick vi upp på Gustavs rum hela fmiljen och möblade om lite, nu har han en mys/läshörna. Som är avgränsad med en hyllsektion bakom den är en mysig fåtölj med läslampa en hylla med cd-spelaren på och sen har vi hängt en ljusslinga som avgränsar åt andra hållet. Så nu har han ett mysigt hörn, sedan städade vi lite. Nuskulle han behöva en riktig utrensning på sånt han inte lekre med längre och sedan putsa fönster och byta gardiner så har han det jättefint.


Efter det skulle jag vilja förflytta mig in till Axels rum och fixa lite myspys där också, men orken räckte inte riktigt till idag. Men till helgen kanske!


Nä, nu måste jag dra mig ut på en promenad har lagt av mig helt sen vi kom hem efter semestern, före semestern var det mycket klippa gräs och hårt arbete på tomten. Men nu har det mest regnat och ingen motion har utövats!


Skulle behöva plocka bär också, hjälp ingen rast och ingen ro!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards