Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Maria - 14 juli 2008 19:24

Tidigt uppe i lördags, redan 6,15 för tåget startade redan 8,07. Tillsammans med en annan barnfamilj åkte vi tåg till Gävle för en dags roande på furuvik.


Vi har haft det så kul, och bra och fint väder och snälla barn och god mat...jag kan inte komma på en sak som var dåligt inte ens att tåget vart försenat för vi satt på då och barnen tyckte om att åka tåg. Iaf blev vi på furuvik ända tills de stängde, vi tog en taxi till hotellet och åt middag där. Och vilket fint hotell vi bodde på scandic ch i Gävle, bra för barnen ett stort fint lekrum med filmvisning och allt!


Mitt under furuviks besöket ringde min barndomsvän och talade om att hon gift sig, wow där tog hon andan ur mig blev alldeles tyst, paff!!! Jag är så glad för hennes skull :)


Idag har vi cyklat ut till havet, där vi intog vår medhavda matsäck pojkarna och jag, vi matade måsarna med resterna, lekte en stund i lekparken och cyklade hem. Axel lyckades somna i cykelsadeln (trodde jag inte han skulle lyckas med!) och sedan när vi kom hem fick jag inte han att somna om :( ja, ja han sover nu och har gjort sedan en timme tillbaka, de blir ju så om man bara tar sig en tio minuters power nap! Gustav har blivit hämtat av morfar för att slutföra sitt sommarjobb, han ska sova över där. Per och jag har planerat lite om Gustavs födelsedags present snart blir han sju år, usch och usch vad tiden och åren går fort!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards