Alla inlägg den 8 juli 2008

Av Maria - 8 juli 2008 19:59

med stort J, jag tror att GUstav har tröttnat på att vara sjuk. Men faktum är att han har feber fortfarande, nu till kvällsgående mest på hela dagen 38,7. Så idag har vi bråkat och bråkat och bråkat, även den lille har varit skitjobbig idag rent ut sagt. HAn har väl också ledsnat inomhus nästan hela dagarna, vi smyger ut en sväng innan middag och en liten sväng efter middag. Jag har ju pojkar som älskar att vara ute de blir alldeles rastlösa om de ska vara inne hela dagarna...jag med.


Blev less på em avreagerade mig på Per ringde till han sur och sa jag måste få göra något själv ikväll, jag behöver det! Sur som ättika var jag...ja, ja sa han det är väl inga problem eller? Nä, det var det inte heller. Per åkte ner och handlade med Axel och jag gick ut och målade på en bod, falurött. Den enda färg som luktar gott här i världen!!!


Nu duschning och sedan morden i midsommer...jag ska göra något gott också antingen hemgjord dajm eller popcorn, har inte bestämt mig än!


Här ser man nästa målningsprojekt när boden är klar och det är bara gavlarna kvar på den.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards