Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Maria - 6 juli 2008 22:56

Är Gustav och jag kände mig riktigt vissen på fm, blev lite bättre under dagen men känner mig inte hundra. Gustav har haft högre feber idag, men jag tror inte att det är borrelia för när jag gogglade på det så stod det att det alltid var några hudförändringar med i bilden också och det har han inte! Usch, det finns inget värre än när ens barn är sjuka. Han har ingen vidare matlust och svårt att få i honom vätska är det också! Idag har det inte blivit många knop för mig, men Per har varit flitig som en myra. Snickrat och snickrat och lagat middag.


Axel var rolig idag han följde med mig på em promenad med Sickan, och han skulle prompt gå som vanligt. På vägen hem blåste det så jag tog på han jackan som han tagit av sig själv en stund tidigare. Men se då vart lille man sur, han stannade. Jag sa hej då nu går jag. Axel blängde tog av sig jeansjackan och dängde och slängde med den i diket (det var det som var lite gulligt tyckte jag inte ens två år och redan en vilja av stål!). Som den tålmodige mamma(not true!kraftlös idag) man är väntade jag ut honom. En tjej cyklade förbi och flinade till mig i samförstånd. En klassisk bild en mamma som väntar ut sin tjurige unge en bit bort på vägen!


Gustav var också rolig idag, efter duschningen gick han ut från badrummet medans jag torkade Axel och jag ropade efter honom. Kom tillbaks jag ska peta öronen på dig! Det bestämmer väl inte du svarar han(hm trotsig sjuåring!)Jo, svarar jag! Nä, det är väl mina öron, Svarar han! *fniss*

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards