Direktlänk till inlägg 29 juni 2008

Plötsligt idag kände jag...

Av Maria - 29 juni 2008 14:10

Att nu jävlar ska jag göra klart bokhelvetet jag hållit på med i några år, så nu har jag gjort det! Nu har jag suttit på nätet och letat bokförlag och nu ska "manuset" iväg.


Att ge ut en bok är ju ett av mina livsmål!


Jag prövar med en barnbok först, har fler idee´r till barnböcker men jag tänkte att de skulle refusera den här först :)

 
 
Linda

Linda

29 juni 2008 14:31

Vilken rolig grej! Jag hoppas verkligen att du får ge ut din stora dröm, låter spännande.
Är själv förskollärare och tänkt tanken då och då. Titta gärna in hos mig om du har lust.
lindaberggrensson.bloggagratis.se
Ha en skön sommar! Linda

http://lindaberggrensson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Maria

30 juni 2008 14:17

Tack Linda för dina ord!
Vi är många förskollärare som bloggar har jag märkt!

Ha en skön sommar du med! Maria

 
Ingen bild

kusinLena

1 juli 2008 22:45

Hej! Skriver du oxå en bok?? :-) Jag gör det oxå, har oxå hållit på i flera år.
Jag har hittat ett ganska bra förlag på internet..www.vulkan.se
Testa det,vet ja...om du inte redan visste om det!
kram och lycka till!!

 
Ingen bild

Maria

2 juli 2008 21:15

Tack för tipset kusin Lena! Nu så här i sista stund filar jag lite till på mitt manus, men det är absolut semesterns mål att få iväg det till förlag! kram Maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maria - 27 november 2010 23:17

Idag har vi farit fram som små virvelvindar, grabbarna blev invärvda i adventsstädningen och de fick städa sina rum. Gustav är ju självgående han fixade allt själv och det blev så snyggt så, och när han var klar fick han sätta upp en adventsstake. Ax...

Av Maria - 26 november 2010 21:31

Har blivit lite mycket jobb här i veckan. Jag har haft två utvecklingssamtal före eller efter arbetstid och vi har haft kvällsmöte, så den här veckan har det definitivt blivit mer än 40 timmar. Men jag är klar med mina samtal och peppar peppar jag kä...

Av Maria - 19 november 2010 21:03

Både Per och jag tyvärr....   Veckan har varit innehållsrik som vanligt Permanent av mitt hår hos frisörskan min Mulleledarträff på kvällen på vår förskola Utvecklingssamtal för Gustav Maskerad på Axels avdelning Slalomträning Fotografer...

Av Maria - 14 november 2010 19:29

Närå inte riktigt.....men iaf igår. Jag var så sugen på att göra något kul för hela familjen. Först var vi och uppvaktade farmor/svärmor som fyllt år här i veckan och då hade vi sån tur att vi fick lunch, god god soppa med bröd och tårta på det, mums...

Av Maria - 12 november 2010 20:28

Har vi idag, Per har varit ledig idag eftersom han har jobbat kväll här i veckan. Så Axel och Per har varit till frisören, Axel har fotografering på förskolan till veckan. Jag började tidigt och slutade då även tidigt, men jag har mest legat på soffa...

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards