Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Maria - 28 juni 2008 14:10

Det är den lille jag tänker på, vilket humör! Igår när vi skulle skjutsa hem farmor så åkte vi och handlade på ica först, och pojkarna skulle få åka kundvagn med bilhytt på. Så blev de ovänner där inne och jag lyfte ur Axel för han var redan så arg så att han försökte butta ut Gustav (det var vid fruktdisken) så skrek han sedan i högan sky hela vägen ut till bilen.....ja vad månne det bli, han tror att han kan bestämma allt och lite till nu! Em gick också i tjurighetens tecken, och jag hade ju sovmorgon nu idag och har hört att Per också har haft duster med Axel. Men jag sov riktigt länge iaf, vaknade vid nio men tjurade på lite och somnade om till tio, skönt!


Per och Gustav har åkt på bygg max och clas olsson!


I veckan har jorden kommit, så Per satte gräsfrö både på torsdagskvällen och igår kväll. Idag har det regnat så då behöver vi inte vattna iaf!


Det blev inte att bo på lantgård det var bokat i hela juli! Ska försöka boka stuga på camping istället!


Tack farmor och mormor och morfar för alla hjälp här i veckan, ni är både guld och diamanter värda!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards