Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Maria - 7 juni 2008 12:58

Här i sommarvärmen, massor att göra ingen tid att blogga.


Det senaste är iaf att:

  • vi har haft besök av Pers mellanbror med dotter, då premiär fiskade vi på bryggan!
  • vi har varit på en jätte trevlig studentfest med super god mat. Det var Pers äldsta brorsbarn Nicas som tog studenten. Fredrik deras yngsta fyllde år den dan samt att faster Anette tog sin efterlängtade examen. Vi säger grattis till alla tre :)
  • vi har bott hos Pers pappa och Vivianne och där badade vi i den 30 gradiga sommarvärmen. Tror aldrig att jag badat så tidigt i hela mitt liv, minns det 5 juni 2008 20 grader i sjön Grycken Hälsingland.
  • dåligt med motion efter vårruset har det blivit, bara lunchpromenader när jag jobbat. Men igår kom jag iväg och gick en 45 min tillsammans med kompisen Lena. Duktigt!

Idag har Per åkt på jaktstig till Härnösand och jag håller på och tvättar såklart!


Imorgon är vi bjudna hem till min kompis Sara, det ska bli kul!


Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards