Alla inlägg den 21 april 2008

Av Maria - 21 april 2008 20:53

Men fint väder. Inga krääksjuka barn idag(tack!) och vi har varit ute på em vi cyklade en runda, gungade på gården och grävde lite i sandlådan. Båda mina pojkar nobbade middagen, så det var bara jag som åt med god aptit (för god?). Lax och potatis.


Annars då jo tack har dammsugit både över och neder våningen och våttorkat nere och uppe i hall och badrum. Dutit, dutit! Och ute på altanen, håller på och funderar på att ta ut alla dynor det är ju faktiskt så pass varmt att man kan sitta där nu :)


Imorgon tänkte vi smitta ner farmor en sväng, hon tycker minsann att det bara är bra med lite magsjuka. Men vi blev glada för vi är less på väggarna och varann. Axel sa idag till farmor i telefon eller hon sa - kommer du till farmor imorgon. Axel sa - nä, du kom! Visst är han duktig 1,5 år. Min bebis for ever.


Imorgon har Per och jag åttaårig bröllopsdag. Oj, oj oj! Inte undra på att det blir gnissel ibland mellan oss, konstigt att han inte tröttnat på mig?

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Skapa flashcards