Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Maria - 10 mars 2008 20:19

Han blev knuffad på badet och ramlade i golvet, blev ledsen och ville inte äta så personalen ringde mig. Det var bara att släppa allt och fara...men det var ingen fara med Gustav. Jag valde att åka hem med honom och avvakta, han var hungrig och vi fikade och han klagade inte på någon huvudvärk eller liknande. Vi åkte en sväng på hobbyaffärn´innan vi hämtade Axel vi köpte halsband pärlor och Gustav ville ha glitter. Jag letade efter brevpapper men han hade inget, jag fick nämligen brev av Pers brorsdotter idag så jag ville skriva på något fint. Trevligt med handskrivna brev det är inte ofta nu förtiden.


Per hämtade mamma sin och den nya vagnen innan han kom hem. Så medans jag lagade middag satte Per ihop vagnen, jag har inte bestämt mig för om den är bra eller inte........Ingegerd hade sytt byxor till Axel så fina så :). Han var trött idag sov innan sju med mycket spagetti och köttfärssås i magen, jag tror att han åt mer än mig.


Axel är ledig imorgon med farmor för jag ska jobba långdag 9-18,30 vi har ett slags föräldramöte under em imorgon och jag tyckte att 8,30-16,30 var i häftigaste laget för lilleman den andra dagen efter lovet, men Gustav får gå förskoleklasstiden imorgon. Snart är det lov igen...skönt med sånt som avviker i vardagen ibland.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards