Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Maria - 8 mars 2008 14:10

och naturligtvis finns det många fler. Men jag väljer att lägga upp den här bilden på mig själv gravid med Axel på internationella kvinnodagen.....


Ha en bra dag alla kvinnor :)

Av Maria - 8 mars 2008 13:53

jag ska på konsert med kent...da,da.,da,da,da,da......det ska bli så kul att få se dem live det har jag aldrig gjort. Per funderar på att ta med sig pelton hörselskydden med radio i och lyssna på friidrott, så han är inget större kent fan men vad gör man inte för sin stora kärlek, jag skulle göra det samma för honom så klart....

Av Maria - 8 mars 2008 13:46

Var lite trött i slutet på veckan, har jobbat en hel del extra den här veckan när Per har varit hemma med barnen. I fredags var Gustav och farmor på bio och sedan blev vi bjudna på middag, ja, vi vet om att vi har en himla tur:)


Vagnen, den rätta hoppas vi är nu i Ånge. Så på måndag kanske vi kan hämta ut den.


Axel har sovit oroligt i natt, inte varit ledsen utan bara vaken lixsom. Per har varit med honom, jag har också sovit dåligt ont i magen har jag haft.


Igår kväll såg Per och jag filmen som var på femman, någon science fiction med Tom Cruise. Den var spännande tyckte jag (ehh, jag stod upp i bland jag kunde bara inte sitta still i soffan...), Men Per tyckte inte den var så bra.


Axel sover nu och Gustav är hos grannpojkarna, jag har packat en övernattningsväska eftersom pojkarna ska till mormor och morfar och plockat fram kläder jag ska ha sedan.....fööööör......det är idag som jag och Per ska på KENT...jag är väldans förväntansfull. Det vara meningen att Per och jag skulle på resaurang och äta men vi hade svårt att enas om vart vi skulle gå och hux flux blev jag snål och sa vi kan väl sno ihop något smarrigt hemma istället då och så fick det bli. Efter att vi lämnat pojkarna ska vi åka och handla och sedan laga mat tillsammans.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards