Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Maria - 5 mars 2008 20:35

det för det var fel vagn, Per ringde företaget så han har redan postat den rätta idag. Så nu måste vi skicka tillbaks den felaktiga, men företaget betalar den blundern´, så spionthrillern fortsätter.....


Gustav är hos mormor de ska på luftkuddeland imorgon. Farmor har varit på besök här hos pojkarna idag, jag har jobbat länge stängde förskolan idag.På jobbet var vi ute på em och rotade fram snickarbänken som var längst in i ett hörn, så tog jag hem virke till min man så att han kan använda dyr sågen sin :)


Har just kommit hem efter en liten promenad, jag har varit lite lat i veckan och inte promenerat på min lunch eftersom förkylningen inte velat släppa. Men nu kan jag nog inte skylla på den längre!


Har vunnit två auktioner på tradera här i veckan, två tröjor till Axel(lego) för 30 kr och idag en fleccetröja med passande väst 52 kr(den blev lite dyrare än jag tänkt men det var samma säljare så då blir det billigare frakt:)


Nu ska jag hänga en maskin tvätt och sedan se Greys anatomy, känner mig trött så det blir sova sängen direkt efter.

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards