Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Maria - 4 mars 2008 21:07

Vilket väder och vad skönt det är med en hemmapappa, han tvättar, lagar mat och diskar och barnen är nöjda och glada när jag kommer hem. Idag jobbade jag inte så länge så vi fikade en snabbis och sedan for vi till en pulkabacke. Gustav är mycket piggare idag han har inte kräkts men varit på toa en gång på fm.


När vi åkt oss less så for ci och tvättade bilen, det var mycket behövligt!


Per lagade middag och jag ringde syrran och hörde om hon skulle simma. NJa sa hon men ångrade sig. Såvi träffades kvart i sju på badet och simmade tills armarna inte orkade mer, lång bastu och sedan syndade jag genom att åka på macken och köpa smågodis för 8,50. FAn, fan, fan jag som inte skulle äta godis förrn´till påsk. Men gott var det.


Träffade en gammal skolkamrat på macken som jag inte sett på år och dar trors att vi bor så nära, det var roligt! HOn fråga om jag hade kontakt med några andra klasskamrater och berättade lite kort om sitt liv nu! Jag tyckte det såg ut som hon mådde verkligt bra.

 Vagnen är nära nu avin är postad till oss och vagnen befinner sig i Ånge, det är som värsta spionthrillern :)


Näpp förberedda morgondagen!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards