Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Maria - 2 mars 2008 19:05

I magen idag tror att det blivit lite för mycket av det goda i helgen. Naturligtvis kunde jag inte låta bli chipsen igår kväll utan åt upp resterna.


Axel var morgonpigg imorse 5.30 pip, men sedan sov han tre timmars lur efter lunchen ute på altanen. Även jag gick och la mig en stund då sov en timme ungefär och låg och läste och tog det lugnt.


Jag frossar verkligen i skönlitteratur nu, har läst ut en bok som hette "busters öron" den var verkligen annorlunda. Nu läser jag en av mina favoritförfattare Marian Keys. Titeln är "Är det någon där", hon skriver lättsamt och humoristiskt.


Igår satt jag på nätet och letade efter fotsack till Axels nya vagn för vi tror inte att det var någon sån med, men det verkar svårt. Måste vänta tills vagnen kommer sedan får jag väl ringa någon butik annars har jag hittat ett mindre företag som syr, tydligen är det så att till många trehjuliga vagnar finns det ingen fotsack, konstigt!


Ingen vattengympa idag nästan återställd efter förkylningen men magen i olag. Imorgon jobbar jag heltid efter som Per har sportlov med pojkarna!

Presentation

Omröstning

Är du lycklig?
 Ja
 Nej
 Vet inte

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8 9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

GÄSTBOK


Ovido - Quiz & Flashcards